זנזיבר – גן עדן עלי אדמות

נסענו לגן עדן עלי אדמות, כזה שרואים רק בחלומות... בוויז׳ן שלנו דמיינו ריצות בוקר על רקע סירות דייגים קטנות, מים צלולים, ואנשים שאחרי שנגמר האימון, נשארים לעשות שחייה קלילה, ולחפש דגיגונים וכוכבי ים... והמציאות, פשוט עלתה על כל דמיון!!

יצאנו מהארץ קבוצה קטנה ואנרגטית של צעירים מלאי תשוקה לספורט,לחופשת כושר בת 8 ימים בגן עדן זנזיבר. חלקינו מאמני כושר, רקדנים, ספורטאים לשעבר, או פשוט כאלה שאוהבים לעשות ספורט. לכל אורך החופשה, עוברי אורח עצרו להסתכל עלינו מתאמנים, המקומיים ביקשו להצטרף אלינו, אורחי המלון ביררו מאיפה באנו, ואנחנו, מלאי שמחת חיים, מיוזעים ויחפים, רצנו, שחינו, חתרנו, התחרנו ביננו, רקדנו ונהנינו מכל רגע בחופשת הכושר הזו, כשהדבר הכי קשה היה כשהיא הגיעה לסיומה.
אחחחח זנזיבר זנזיבר...

ActiveZanzibar (2 of 450)

הרגע הזה שהגענו למלון Hideaway of Nungwi  חרוט לנו בראש טוב טוב. היו לנו בערך 7 דקות עד שהתחיל להחשיך ולא הפסקנו להתפעל מהיופי שנגלה אלינו. חוף בצבע טורקיז, מואר בצבעים חמים של שקיעה ומעוטר בהמון עצים ומדשאות ענק. הטמפ׳ הראותה 30 מעלות חום וכבר לא יכלנו לחכות לבוקר שלמחרת כדי לגלות עד כמה באמת מדהים גן העדן שהגענו אליו!

ActiveZanzibar (85 of 450)
ActiveZanzibar (285 of 450)
ActiveZanzibar (106 of 450)

מעולם לא היה קל כל כך להתעורר לפני 8 בבוקר בחופשה! קבוע בכל בוקר קמנו לאימון, מול האוקיינוס המדהים של צפון זנזיבר, פתחנו עם מי קוקוס טבעיים ויצאנו לאימון על החוף. עשינו אימוני ריצה ואימוני קיקבוקס שהקפיצו את הדופק בטירוף, אימוני כוח ותחרויות סטייל קרוספיט, עברנו אימונים מיוחדים בעיניים קשורות, ואימוני אורח שהעבירו מאמנות העל שהצטרפו אלינו, בר סולמי וטלי גייר. היה מדהים לראות בכל בוקר שאף אחד לא מחסיר אף אימון, לא יודעות אם זה בגלל המאמנות המדהימות, או כי הבטחנו שכל אימון יהיה ייחודי ושונה מקודמו.

הצילומים שעשה לנו אלעד ניסים מעבירים בצורה חדה את מה שהיה לנו, אבל זה ללא ספק רק קצה הקרחון! הבעיטות המטורפות של מלי ובר, הנחישות של אילנית, הריכוז של אבנר וניראל, הרבאק של לירון וקארי, שלמרות שהיה לא קל, היה תמיד כיף ותמיד עם הפנים נישאות אל עבר הבריכה ל׳קוקטייל היום׳, אבל של אתמול...

ActiveZanzibar (77 of 450)
ActiveZanzibar (58 of 450)

החוויות שלנו רק מתחילות באימונים, כי ביניהם, ברגעים שלא התפלאנו מהנופים והים, התפנקנו על קוקטיילים על שפת הבריכה, טיילנו ברחבי האי, שנירקלנו, צללנו, הפלגנו לאיים נעלמים בחסות עלי ג׳ומה המדריך האגדי, ורכבנו על אופנועי ים בניסיון להעיף אחד את השני מהאופנוע... את ארוחות הערב העברנו כולם ביחד, כשבסוף כל ארוחה גילינו את הכישורים הנסתרים של כולם: נגינה, שירה וריקוד, שבקלות החליפה את צוות הווי ובידור של המלון עצמו!

הזכרונות רבים משניתן לתאר במילים, ואפילו התמונות מצליחות להעביר רק מסר חלקי מעוצמת החוויה שהיתה לנו. בין אור ראשון בכל בוקר על חוף האוקיינוס ההודי ועד לשקיעה הכתומה בתוך המים, היתה לנו חוויה משותפת מטורפת של אחווה שלא ניתן להסביר. חבר׳ה מרחבי כל הארץ, בגילאים שונים שלאף אחד לא היה אכפת מהם יצרו משפחתיות על אנושית.

ActiveZanzibar (278 of 450)

חוץ מקוקטיילים על בסיס קבוע ליד הבריכה, כולנו התפנקנו גם בערכת Active מפנקת שכללה: מגבת ספורט מטריפה, Case נגד מים לנייד, בקבוק ספורט, כיסוי עיניים לטיסות מפנקות, ערכת טיפוח לעור הפנים של FRE' skin care, שמותאמת במיוחד למתאמנים, ובמשלוח מיוחד של AquaForza - מזרני כושר ייחודיים שאפשר לקחת לכל מקום ולעגון בכל מקור מים! וזה בלי קשר להטבות שמקבל כל משתתף!

ActiveZanzibar (51 of 450)

חופשת הכושר הזו היא ההגשמה עצמה והדרך שלנו להראות שיש משהו מאוד חזק בכושר, שהוא מעבר לשאיפה הכלל עולמית של ירידה במשקל ועיצוב הגוף. הכושר, כשהוא חלק מהפנאי ומהכיף מהווה את החיבור האולטימטיבי בין בני אדם, מהווה את הגורם המקשר, ואת הדבר המשותף הכי חזק שיש!

זו התחושה החזקה איתה חזרנו הביתה. הגשמנו את הייעוד של Active Vacations Club, הגשמנו את החלום שחלמנו כל כך הרבה זמן, להפוך כושר לחלק בלתי נפרד מהיומיום שלנו, מהחופשות, החגים, החופשים, הבילויים המשפחתיים והחברתיים. הגשמנו את הצורך והאהבה לתנועה, האהבה לגוף שלנו ואת האהבה לעצמנו.

ובנימה אישית יותר, מלי, טלי, אבנר, ניראל, קארי, דנה, לירון, מור, בר, עדי, אילנית, ריטה, בן ואלעד - זו היתה חוויה שלא תהיה שניה לה! עשיתם את חופשת הכושר הזו - חוויה בלתי נשכחת גם בשבילנו! שלכם, דוריאל ואינה.

הצטרפו אלינו!

לחוויה בלתי רגילה!

ActiveZanzibar (28 of 450)